Producenci
Promocje
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zwrot/reklamacja
Proszę podać dane w e-mail': imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. 
Klauzula zwrotów nie dotyczy towarów, które są na zamówienie. Wszystkie towary zamawiane przez Klienta wg jego wytycznych, zgodnie z prawem nie podlegają zwrotowi. Nie jest to towar z "półki", który podlega zwrotowi. Link do artykułu: https://www.legalniewsieci.pl/aktualnosci/zwrot-towaru-na-indywidualne-zamowienie

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Poligraf s.c.
ul. Wojska Polskiego 11, 64-800 Chodzież 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Poligraf s.c.
ul. Wojska Polskiego 11, 64-800 Chodzież 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl